BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 28, 2011

~jalan2 di menara kuala lumpur~

Assalamualaikum!!this is my new entry...:)
yeah...kiteorg(family) g jenjalan kat menara kuala lumpur lepas aku sampai di pekeliling...hehe
aku nek bas pukul 8 n aku sampai pukul 10..borink la jugak dalam bas 2..
haha:)aku naik bas sorang2..
lepas ayah aku amik aku kat pekeliling..kiteorg terus g makan tengahari kat kedai makan dekat kg.baru...
ayah aku bawa kiteowg satu family g menara kuala lumpur...
kiteowg tgok LCD yang real punyer ...
memang aku menjerit jela kat dlm 2...
bes la gak...
kiteowg kne pakai cermin mata besar punyer...
yuran masuk rm18 sorang..
yg i2 my dad yang bayar...:)
hehe...
2 jela aku nak cite kat korang..


*lau tak bes ,tak kisah pun..;)
















3 2000 orang like:

ridzuan sujari said...

bestnya..!!

eiYrA said...

2 la,,rugi tak join..:)

by shahamri.com [SA] said...

Hai dan salam kenalan from shah ye...ni blog shah www.shahamri.com..entri ni mmg best la! :) Shah datang ni pun sebab nak kongsikan Tutorial Tingkatkan Earning Churp-Churp Dengan Cepat!...Tutorial ye bukan tips :) so kalau berminat sila la baca ye :)

p/s: kalau yg belum join churp-churp boleh join di sini..masyuk! --> ++KLIK SINI UNTUK JOIN++

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...